میکروفن بیسیم دستی UHF باردل SF-318


میکروفن بیسیم دستی UHF باردل SF-318 : تک کانال ، فرکانس UHF / قابلیت جستجو اتوماتیک جهت بهترین فرکانس

میکروفون بی سیم به مجموعه ای از یک دستگاه سیستم کنفرانس میکروفون بی سیم فرستنده و یک دستگاه گیرنده سیگنال از طرف میکروفون می باشد. که میکروفون پس از دریافت امواج صوتی آن را به سیگنال های صوتی تبدیل و به صورت بی سیم به گیرنده ارسال می نماید و گیرنده نیز پس از دریافت سیگنال بی سیم آن را به میکسر و یا آمپلی فایر انتقال می دهد این مقوله در تمامی میکروفون های بی سیم صادق است .

اما منظور از تولید و طراحی میکروفون بی سیم همانطور که شما هم مطلع می باشید استفاده از تجهیزات صوتی است که نیاز به کابل کشی نداشته باشد . سالن اجتماعات و یا همایش و این گونه سالن هایی را در نظر داشته باشید نیاز به حرکت فرد سخنران در جهات و ابعاد مختلف می باشد و یا قرار بر این می باشد که مدعوین در اقصی نقاط سالن های مورد نظر ، خطابه و یا طرح سؤال نمایند .

از ابتدا تا انتهای سالن ابعاد قابل توجهی می باشد ، حال اگر میکروفون بی سیم جای خود را به میکروفون سیم دار می داد چه اتفاقی حادث می شد ؟ قطعاً به میکروفون بی سیم نیاز است .

میکروفن بیسیم دستی UHF باردل SF-318

میکروفون بیسیم کنفرانس


اما تمامی میکروفون های موجود در دو فرکانس UHF فرکانس بالا و VHF فرکانس پایین طراحی و تولید می گردد . میکروفون SF-318 و همچنین KP-610 نیز از این قائده مستثنی نیستند .

لازم به ذکر می باشد که فرکانس UHF دارای برد بالا و عدم نویز پذیری بیشتر می باشد که میکروفون SF-318 و همچنین KP-610 با برند باردل BARDL دارای فرکانس UHF می باشند و از جمله میکروفون های بی سیم دارای کپسول دینامیک همراه با کیفیت بالا در نوع خود می باشد .

همچنین دارای تعویض فرکانس مطلوب بر روی میکروفون و رسیور ، میکروفون بی سیم فوق را یکی از پر کاربرد ترین میکروفون های بی سیم در نوع خود نموده است .