میکروفن گردن غازی باردل BD-940

میکروفن گردن غازی باردل BD-940


میکروفن گردن غازی باردل BD-940 :

میکروفون گردن غازی (تریبونی) BARDL

MODEL:BD – ۹۴۰

Type: Electret condenser

Polar pattern: cardioid – directional

Frequency response: 50Hz – ۱۸KHz

Output impedance: 200 OHM

Sensitivity: -45dB

Phantom power: DC 48 V

Length: 460 mm

میکروفون گردن غازی BD 940 BARDL


میکروفون تریبونی و یا گردن غازی نوعی از میکروفون های خاص تریبون برای دریافت صدایی مطلوب می باشد . در سالن های اجتماعات ، همایش و آمفی تئاتر این گونه میکروفون های تریبونی بیشتر در سیستم کنفرانس استفاده می گردد .

میکروفون های تریبونی با توجه با نوع طراحی و ساخت دارای GAIN و حساسیت بالاتری نسبت به دیگر میکروفون ها دارد همچنین میکروفون های تریبونی و گردن غازی به سبب وجود شفت های ۴۰ الی ۶۰ سانت فاصله گوینده تا کپسول میکروفون را به حداقل می رساند .

انواع مدل های میکروفون کنفرانس با یکدیگر متفاوت می باشند . میکروفن کنفرانس در دو نوع آنالوگ و دیجیتالی می باشد . نوع آنالوگ قدیمی تر و با امکانات کمتر می باشد . اما مدل دیجیتالی میکروفون کنفرانس جدیدتر و دارای امکانات بیشتر و ویژه تر می باشد . 

میکروفن گردن غازی باردل BD-940


در نظر داشته باشید که میکروفون های دینامیک با توجه به این که نیاز به پایه رومیزی میکروفون دارند پاسخگوی دریافت صدای مطلوب سخنران از تریبون ها را ندارند . 

اما در میکروفون های تریبونی و گردن غازی به سبب وجود پاسخ فرکانسی مطلوب در کپسول سوپر کاردیوئید آنها دریافت صدای گوینده بسیار قابل توجه تر از میکروفون های دینامیک می باشد .

قطعاً در سالن هایی که از استاندارد های مطلوب آکوستیک برخوردار می باشد مثل سالن اجتماعات و همایش این گونه میکروفون های تریبونی و یا گردن غازی را دیده اید .

برای خرید انواع میکروفون و سیستم کنفرانس با شرکت صامع تماس حاصل نمایید و محصولات مورد نظر را در جهت تجهیز سالن کنفرانس تهیه نماییید . همچنین می توانید از مشاوره ی رایگان متخصصین شرکت سیستم کنفرانس صامع در جهت خرید محصولات مورد نظر مطلع شوید .