پاور میکسر برند صامع مدل PEM 600 R


پاور میکسر برند صامع مدل PEM 600 R : در این مقاله قصد بر آن داریم که درباره پاور میکسر مدل PEM 600R برند صامع توضیحات مختصری عنوان کنیم . ابتدا باید مختصرا” کمی درباره میکسر ، پاور و پاور میکسر توضیحاتی عنوان شود . در سیستم های صوتی به دستگاهی که باعث تقویت صدا می شود پاور می گویند. منبع صوتی مثل میکروفون یا دستگاه های جانبی سیگنال صوت را به پاور انتقال سپس پاور ها این سیگنال را چندین برابر به بلندگو ها انتقال می دهند . پاور های صوتی عموما” به دو دسته اهمی و ولتی تقسیم می شوند . پاور های اهمی قابلیت تقویت بلندگو های اهمی را دارند و پاور های ولتی تقویت کننده سیگنال برای بلندگو های ولتی هستند . همچنین پاور ها جدا از اهمی و یا ولتی بودنشان ، دارای توان مؤثر متفاوت هستند . میزان توان خروجی پاور ها را به وات محاسبه می کنند.

اما میکسر ها دارای قابلیت های مختلفی هستند ؛ همانطور که از اسم این قبیل دستگاه ها مشخص است میکسر ها صدای ورودی و سیگنال ورودی را میکس کرده و خروجی سیگنال میکس شده به پاور ها انتقال می یابد . میکسر توانایی افزایش یا کاهش فرکانس های BASS و TREEBLE و همچنین میزان اکوی خروجی را دارد . بنا به قابلیت های مختلف میکسر ها ، عموما” این دستگاه ها را به تعداد خط های ورودی می شناسند که این خطوط را در میکسر ها کانال می نامند .

پاور میکسر برند صامع مدل PEM 600 R

ویژگی ها

 دارای ۱ پاور ۲۴۴ وات RMS با ولوم مجزا ۲ اهم
ورودی ۶ میکروفون و لاین
قابلیت ضبط و پخش صدا با SD و USB
اکو دیجیتال همراه با تن کنترل REPEAT – DELAY
خروجی هدفون با ولوم کنترل مجزا
LINE OUT LEFT /RIGHT
REC OUT

اما پاور میکسر چیست؟


ترکیب و ساخت پاور در کنار میکسر را پاور میکسر می گویند . بدین صورت که در دستگاه های پاور میکسر هم توانایی میکس صدا وجود دارد هم توانایی و قابلیت افزایش سیگنال (که همان پاور نام دارد ) . و در نهایت پاور میکسر ، میکسری است که در آن پاور هم وجود دارد . همانند پاور میکسر صامع مدل PEM 600R مهمترین مشخصه در میکسر ها تعداد کانال های ورودی است . اما در پاور میکسر تجمع کانال های ورودی و میزان توان خروجی مهم ترین مشخصه پاور میکسر ها می باشد.

پاور میکسر مدل PEM 600R  برند صامع دارای ۶ کانال ورودی میکروفون و همچنین LINE می باشد.هر یک از این کانالهای ورودی  و کانال ها دارای ولوم کنترل ورودی سیگنال LEVEL ، ولوم کنترل  BASS، ولوم کنترلTREEBLE و همچنین ولوم کنترل ECHO می باشد . با ولوم کنترل LEVEL سیگنال ورودی LINE/MIC را می توان افزایش یا کاهش داد ، با ولوم کنترل BASS می توان سیگنال ورودی را بم و همچنین با ولوم کنترل TREEBLE این سیگنال را زیر کرد و در نهایت با ولوم کنترل ECHO می توان به سیگنال ورودی تکرار و اکو داد. پاور میکسر مدل PEM 600R دارای دو پاور مجزای ۲۰۰ وات همراه با ولوم کنترل BASS و TREEBLE به ازای هر پاور می باشد . همچنین پاور میکسر مدل PEM 600R صامع دارای سیستم اکو دیجیتال با ولوم های DELAY و REPEAT می باشد. این پاور میکسر دارای USB پلیر همراه با رادیو دیجیتال جهت پخش کلیه فایل های صوتی از طریق USB و SD CARD می باشد : همچنین قابلیت پخش بلوتوث در این پلیر وجود دارد . علاوه بر آن ، پاور میکسر مدل PEM 600R برند صامع دارای رکوردر صوتی بر روی USB و SD CARD می باشد و شما توانایی  ضبط صدای جلسات و مطالب را خواهید داشت . در ادامه درباره پاور میکسر مدل PEM 600R توضیحات بیشتری خواهیم داشت.