تجهیزات مورد نیاز سالن کنفرانس
تجهیزات مورد نیاز سالن کنفرانس : هر تشکیلاتی با هر نوع از سیستم چینی و تراز بندی نیاز به تجهیزات و ملزوماتی جهت چیدمان و دکوراسیون محیط دارد . در واقع چیدمان و ترتیب بندی عناصر در کنار یکدیگر سبب شکل گیری یک حالت کلی در انواع شکل تشکیلاتی می باشد . سیستم کنفرانس نیز به مانند سایر تشکیلات از تجهیزات سازمان یافته ای جهت راه اندازی برخوردار می باشد . در واقع برای یک اتاق یا سالن کنفرانس تجهیزاتی مورد نیاز می باشد که متشکل است از سیستم کنفرانس ، میکروفون در انواع مختلفی مانند میکروفن کنفرانسی ، میکروفون رومیزی ، میکروفون یقه ای ، بلندگو ، سیستم صوت ، پروژکتور و سیستم های تصویری ، کابل بندی محیط و .. می باشد . که هر کدام از این ها در انواع مختلف و بر حسب نیاز در ابعاد و اندازه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع ملزوماتی که برای راه اندازی یکی سالن یا اتاق کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به ابعاد سالن و نیاز مشتریان جهت ترتیب بندی محیط مورد تجهیز می باشد . در ادامه مطلب هر کدام از تجهیزات مورد استفاده در اتاق کنفرانس را برای شما عزیزان تشریح خواهیم نمود .
ملزومات سیستم کنفرانس
سیستم کنفرانس همانگونه که در قسمت قبل اشاره نمودیم از تجهیزاتی منظم و پایداری تشکیل شده است و هر کدام از این اجزا به طور هماهنگ وظیفه ی خود را در شکل بندی یک سیستم کنفرانس در جهت راه اندازی یک سالن کنفرانسی تشکیل می دهند . اجزای تشکیل دهنده ی یک اتاق کنفرانسی هر کدام کارایی منحصر به فرد خود را برای اتاق کنفرانسی دارد . مثلا سیستم صوت وظیفه ی انتقال صدا را در سالن به عهده دارد و این مهمترین قسمت یک سالن یا اتاق کنفرانس می باشد . و یا سیستم تصویری به وسیله پروژکتور در زمان نیاز به پخش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد . کابل بندی ها برای انتقال سیسم و برقراری ارتباط با اتاق فرمان مورد استفاده قرار می گیرند . سیستم نور موجود در سالن نیز جهت روشنایی و میزان لوکس اتاق کارایی دارد . در واقع برای مجهز نمودن یک اتاق کنفرانس بایستس از تجهیزات سیستم کنفرانس با توجه به نیاز سالن و مشتری استفاده نمود . برای تجهیزسازی سالن کنفرانس با شرکت سیستم کنفرانس صامع تماس حاصل نمایید .