سیستم کنفرانس ایرانی  TS-1502


سیستم کنفرانس ایرانی  TS-1502

TS-1502 نسل جدید سیستم کنفرانس صامع

قابلیت جست و جوی دوربین دیجیتال صامع

رکورد صدای سیستم بر روی USB با فرمت WAV

توانایی کنترل ۱۲۰ میکروفون

ارتباط تا ۵ مرکز کنترل به صورت سری و افزایش تا ۶۰۰میکروفون کنفرانس

نصب ۶ دوربین دیجیتال با کانکتور  phoenix  –  Rs232  –   S-Video

ساپورت دوربین های دیجیتال با پروتکل:

Sony  EVI  –  EVI HD –  BRC  ۳۰۰  PELCO  P/D

دو خروجی تصویر برای نمایش و رکورد تصویر بدون نیاز به inter face

پورت Rs 232 برای ارتباط با HD camera switcher

پورت Rs232 – Rj45 برای ارتباط با سرور مرکزی

قابلیت نصب سیستم هشدار دهنده مرکزی

سیستم کنفرانس ایرانی  TS-1502

سیستم کنفرانس ایرانی  TS-1502


سیستم کنفرانس ایرانی  TS-1502  اولین سیستم کنفرانس دیجیتال و اتوتراک تولیدی این شرکت می باشد. قابلیت ها ، توانایی و شکل ظاهری میکروفون های ۱۵۰۲ این سیستم را یکی از پر فروش ترین سیستم کنفرانس های تولیدی این شرکت نموده است.

تنظیمات دیجیتال در مرکز کنترل از جمله ارتباط با کلیه دوربین های هوشمند سالن کنفرانس (Multy protocol) و توانایی کنترل دوربین SD  تا ۶ دوربین و ارتباط در بستر ۲۳۲ با پروسسور های حرفه ای تصویر برداری و دوربین FULL HD با پروسسور های ۴و ۸ کانال از مشخصه های بارز این سیستم کنفرانس می باشد.

توانایی ارتباط با ۱۲۰ میکروفون و به ازای هر خط ۳۰ میکروفون در ۴ خط و ارتباط تا ۵ مرکز کنترل به صورت سری و توان کنترل و ساپورت تا ۶۰۰ میکروفون از دیگر قابلیت های مرکز کنترل سیستم کنفرانس TS-1502 می باشد. دارای کپسول میکروفون پترن کاردیوئید و جذب صدایی مطلوب  و همچنین بلندگو های داخلی با توان پخش صدا و زاویه ای باز برای این میکروفون تعبیه گردیده است.

میکروفون صامع ۱۵۰۲


هر یک از میکروفون ها دارای ۲ خروجی هدفون جهت مناسبت ها و برنامه های خاص در سالن کنفرانس موجود می باشد. همچنین LED قرمز رنگ بر روی شفت ۴۰ سانتی به منظور نمایش روشن بودن میکروفون ها و طراحی و باکس منحصر به فرد در این میکروفون ها قابل رویت می باشد.

در مرکز کنترل سیستم کنفرانس TS-1502 ورودی USB جهت ضبط صدای جلسات با فرمت WAV و کیفیتی بالا و همچنین تنوع خروجی های Balance و Un Balance ، Line out ، Line in ، Rec out و… در مرکز کنترل سیستم طراحی گردیده است.

همچنین روش های کارکرد FIFO ، LIFO ، Free و AUTO به کاربران سیستم کنفرانس ، تنوع کارکرد را ارائه می نماید. توضیحات ارائه شده گوشه ای از قابلیت های سیستم کنفرانس فوق می باشد.  در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با همکاران شرکت ارتباط حاصل نمایید.