سیستم کنفرانس AN-67


سیستم کنفرانس AN-67 : در این محتوا سعی بر آن داریم که توضیحاتی درباره سیستم کنفرانس ضد نویز آنالوگ ایرانی صامع مدل AN-67 خدمت شما ارائه دهیم. ابتدا به ساکن با توجه به مقالات قبلی مختصرا” درباره سیستم کنفرانس توضیحاتی خواهیم داشت. همانطور که در دیگر مقالات عنوان شد کلیه سیستم های کنفرانس در گروه آنالوگ و دیجیتال قرار می گیرند . سیستم های آنالوگ تنها قابلیت افزایش صدای گویندگان و در نهایت پخش و یا ضبط صدای گویندگان و یا سخنرانان را دارند . البته آپشن های دیگری همچون رأی گیری ، تعداد اکتیو بودن میکروفون و از این قبیل قابلیت ها را نیز می توان نام برد . اما سیستم های کنفرانس دیجیتال علاوه بر وجود این نوع قابلیت ، توانایی نصب دوربین های اتوتراک را نیز دارا می باشند . بدین گونه که با فعال شدن هر یک از میکروفون ها ، دوربین های روباتیک به سمت میکروفون فعال حرکت و توانایی پخش تصویر فرد گوینده را بر روی نمایشگر ها خواهند داشت . ضمنا” می توان تصویر مورد نظر را ضبط و در صورت وجود بستر اینترنت و نصب تجهیزات ارتباطی ، صدا و تصویر مورد نظر را به هر مقصدی ارسال نمود. این قابلیت سیستم کنفرانس دیجیتال را از سیستم کنفرانس آنالوگ مجزا می نماید . همانطور که از تیتر موضوع مشخص می باشد موضوع مطروحه مربوط به سیستم کنفرانس آنالوگ خواهد بود . اما مشخصه دیگری با عنوان ضد نویز در تیتر بالا قید شده که ابتدا” قصد بر توضیحاتی در این باره خواهیم داشت . تمامی سالن های کنفرانس دارای استاندارد های تعریف شده در آن حوزه را دارند.

سیستم کنفرانس AN-67

سیستم کنفرانس ضد نویز آنالوگ ایرانی صامع مدل AN-67


میکروفون کنفرانس صامع  AN-67 D واحد شرکت کننده
• دارای سیستم ضد نویز پیش رفته (آنتی نویز)
• همراه با اسپیکر داخلی حرفه ای دارای صدای فوق العاده شفاف و باز
• دارای کپسول سوپر کاردیود با GAIN بالا
• دارای شفت میکروفون ۴۰ سانتی همراه با LED قرمز رنگ بر روی شفت به منظور روشن بودن میکروفون
• دارای کانکتور۹ پین ارتباطی RS-232 استاندارد

میکروفون کنفرانس صامع   AN-67 C واحد ریاست

• دارای کلید حق تقدم و RESET نسبت به سایر شرکت کنندگان
• دارای سیستم ضد نویز پیش رفته (آنتی نویز)
• همراه با اسپیکر داخلی فوق حرفه ای دارای صدای فوق العاده شفاف و باز
• دارای کپسول سوپر کاردیود با GAIN بالا
• دارای شفت میکروفون ۴۰ سانتی همراه با LEDقرمز رنگ بر روی شفت به منظور روشن بودن میکروفون
• دارای کانکتور۹ پین ارتباطی RS-232 استاندارد

مرکز کنترل و منبع تغذیه

• دارای اتصال ۲خط و وصل کردن ۳۵ میکروفون در هر خط(راه اندازی ۷۰ میکروفون در مجموع)
• قابلیت ضبط و پخش صدا با SD و USB
• خروجی هدفون و خروجی ضبط صدا با ولوم کنترل مجزا
• تن کنترل BASS –TREBEL
• ورودی یک میکروفون دینامیک یا بی سیم با ولوم مجزا
• رادیو دیجیتال همراه با قابلیت اتصال بلوتوث
• RESET میکروفون های شرکت کننده توسط منبع تغذیه
• خروجی برای ارتباط با آمپلی فایر یا دستگاه جانبی با ولوم کنترل مجزا
• REC OUT- REC IN با ولوم کنترل مجزا

برای سالن های کنفرانس ، سیستم های صوتی ، تصویری و سیستم های کنفرانس تعبیه شده در سالن ها استاندارد های معینی تعریف شده است . اما کاربران و مصرف کنندگان در بعضی مواقع تمامی استاندارد های این سالن ها را زیر سؤال می برند و نوع مصرف در ا بعضی مواقع تمام معادلات را برهم می زند . یکی از این موارد ، وجود گوشی های موبایل در سالن های کنفرانس می باشد . به نظر شما آیا ورود گوشی های موبایل در سالن های کنفرانس به چه معنی است؟  آیا ورود گوشی در سالن های کنفرانس جزء استاندارد ها می باشد؟ آیا ورود گوشی مبایل در سالن های کنفرانس مجاز می باشد ؟ بله یا خیر؟ قطعا” نظر شما نیز خیر خواهد بود اما چقدر این موضوع را رعایت می نماییم؟

گوشی های موبایل به علت ارتباط بی سیم ، اختلالات و نویز به خصوصی در سیستم های صوتی کنفرانس بوجود می آورد . پس یا باید از ورود گوشی به سالن های کنفرانس ممانعت به عمل بیاید یا سیستم های کنفرانس را به جهت این نویز ایزوله نمود . سیستم کنفرانس ضد نویز آنالوگ ایرانی صامع مدل AN-67 دارای این قابلیت ضد نویز می باشد . در این سیستم با توجه به نوع بدنه میکروفون ، نوع تولید و قطعات قابلیت عدم نویز پذیری فرکانس بی سیم موبایل را دارا می باشد. در سالن های کنفرانسی که سیستم کنفرانس ضد نویز آنالوگ ایرانی صامع مدل

 AN-67 نصب گردیده دیگر هیچ گونه نویز مزاحمی از گوشی های موبایل به این سیستم کنفرانس القا نخواهد شد . با توجه به نوع استفاده از این سیستم ها در سالن های کنفرانس و عدم رعایت مصرف کنندگان نسبت به همراه نداشتن موبایل در این سالن ها ، این شرکت بر آن شد که میکروفون کنفرانسی را در دستور تولید قرار دهد که با وجود گوشی های موبایل ، این نوع نویز مزاحم برسیستم نبوده و اصطلاحا” ضد نویز خواهد بود.

با توجه به سیستم ضد نویز پیشرفته که در سیستم کنفرانس ضد نویز آنالوگ ایرانی صامع مدل AN-67 طراحی گردیده ، حتی با وجود فعال بودن میکروفون و در حال تماس توسط موبایل هیچ گونه نویزی در سیستم مشاهده نمی شود. ناگفته نماند که کلیه سیستم های کنفرانس تولیدی این شرکت با برند صامع دارای این سیستم نویز گیر بوده و از این بابت ایزوله هستند. در ادامه مطلب ، توضیحات تکمیلی بابت قابلیت های مرکز کنترل و میکروفون های سیستم کنفرانس ضد نویز آنالوگ ایرانی صامع مدل AN-67 خواهیم داشت.

دستگاه AN-67

دستگاه کنفرانس AN-67


همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد سیستم های کنفرانس در دو نوع آنالوگ و دیجیتال طراحی و تولید می گردد. سیستم کنفرانس AN-67 نوعی از سیستم کنفرانس های آنالوگ می باشد. در مرکز کنترل سیستم کنفرانس AN-67 وجود ولوم کنترل های متنوع باعث پرکاربردی این سیستم گردیده است. ولوم کنترل های BASS و TREBLE قابلیت تنظیم کیفی صدای میکروفون ها را به کاربر می دهد. همچنین وجود ولوم کنترل DELIGATE امکان افزایش یا کاهش میزان صدای بلندگوها و دریافت صوت توسط میکروفون ها را خواهد داشت. خروجی هدفون و همچنین ورودی میکروفون دینامیک و یا بی سیم یکی دیگر از قابلیت های این سیستم کنفرانس می باشد. کلید RESET مرکز کنترل نیز حق تقدم اوپراتور و یا ریاست جلسه را ارائه می نماید.

تمامی میکروفون های ریاست در سیستم کنفرانس این قابلیت را دارا می باشند که در مرکز کنترل سیستم کنفرانس AN-67 نیز این قابلیت طراحی گردیده است. پخش فایل های صوتی توسط USB PLAYER با وجود رادیو دیجیتال و SD CARD و  USB همراه با قابلیت ضبط صدای جلسات از دیگر قابلیت های این سیستم می باشد. بلندگو های بیضی همراه با صدای مطلوب به همراه میکروفون ۴۰ سانتی و کپسول سوپر کاردیوئید در این میکروفون و همچنین قابلیت های فراوان در سیستم کنفرانس AN-67 باعث بر افزایش تقاضای مصرف کنندگان از این نوع سیستم کنفرانس در  این صنعت می باشد. همچنین ضدنویز بودن میکروفون ها به نویز موبایل و دیگر اعوجاج صوتی از دیگر نقاط بارز سیستم کنفرانس AN-67 میباشد.