میکروفون بی سیم دستی و یقه ای US 610


میکروفون بی سیم دستی و یقه ای US 610

US – ۶۱۰

تک کانال، فرکانس UHF، دستی و یقه ای

Main Fame Size: ½ Rack unit

Carrier Frequency Range: UHF 500 – ۸۶۰

Receiving Mode: True  – Diversity Receiving

Oscillation: Quarts  – Controlled fixed frequency

Frequency response: 50Hz – ۱۸khZ +0dB/ -3Db

Battery: 9V

میکروفون بی سیم دستی و یقه ای US 610

میکروفون بی سیم دستی  US 610


میکروفون ها ارتعاشات صوتی را به سیگنال های صوتی تبدیل می نمایند و از طریق کابل ارتباطی به میکسر و یا آمپلی فایر نصب و راه اندازی می گردند . اما در میکروفون های بی سیم رسیور و دریافت کننده سیگنال از طرف میکروفون به آمپلی فایر و یا پاور میکسر ها متصل می گردد .

ارتعاشات صوتی توسط میکروفون دریافت و پس از تبدیل به سیگنال صوتی این سیگنال به صورت بی سیم به رسیور و دریافت کننده سیگنال منتقل و رسیور به پاور میکسر انتقال می دهد . میکروفون بی سیم دستی و یقه ای  نیز از این قائده مستثنی نیست . لازم به ذکر است که مدل به روز شده این میکروفون  دارای تعویض فرکانس بر روی میکروفون و رسیور موجود می باشد . این قابلیت باعث بر انتخاب فرکانس مطلوب خواهد شد

میکروفون ذکر شده  و KP 610 تک کانال می باشد بدین معنی که همزمان قابلیت استفاده از میکروفون دستی و یقه ای نخواهید بود . فرکانس UHF موجود در این میکروفون بی سیم باعث بر ارسال و مخابره سیگنال صوتی با بهترین فرکانس انجام می پذیرد .

عموماً در میکروفون های بی سیم از دو فرکانس UHF برد بالا و VHF برد کوتاه استفاده می گردد . توضیح اینکه فرکانس UHF دارای کیفیت و عدم نویز پذیری کمتری نسبت به VHF می باشد . میکروفون های UHF بیشتر در محیط هایی با ابعاد به مراتب بزرگ تر و بیشتر در سالن های اجتماعات و همایش مورد استفاده قرار می گیرد. اما میکروفون های VHF بیشتر در سالن های سیستم کنفرانس و سالن های اجتماعات با ابعاد کوچک استفاده می شود .