میکروفون کنفرانس ایرانی
میکروفون کنفرانس ایرانی : حمایت از کالای ایرانی در درجه اول اهمیت قرار دارد . زیرا کشورهای توسعه یافته در غرب و شرق آسیا در جهت شکوفایی خود در جهان ابتدا محصولات خود را در داخل کشور مصرف نمودند و سپس با جلوگیری از واردات کالای خارجی ، محصولات داخلی و تولیدی خود را از باب کیفیت و کارایی بهبود بخشیده و آرام آرام به نقاط مختلف در دنیا صادر می نمایند . کشورهای نظیر آلمان ،ژاپن ، کره جنوبی در حال حاضر از پیشرفته ترین کشورها از نظر اقتصادی هستند اما سوال اینجاست آیا به راحتی تبدیل به قطب های اقتصادی دنیا شده اند هیچ نتیجه عظیمی نمی تواند حاصل اقدامات سطحی باشد هر یک از این کشورها دوره های چالش برانگیز را در حوزه اقتصادی گذرانده اند در حقیقت تمام این کشورها مهمترین جنبه اقتصادی خود را اقتصاد مقاومتی و ممانعت از واردات کالا می دانستند جالب است بدانید کشور کره جنوبی تا حدود نیم قرن پیش در حوزه اقتصاد از ضعیف ترین کشورهای دنیا محسوب می شد این کشور حتی از موزامبیک هم فقیر تر بود در حالی که با حمایت مردم از تولیدات داخلی پس از گذشت پنج دهه در رتبه سیزدهم کشورهای جهان از نظر رشد اقتصادی قرار گرفت رشد چشمگیر کشور ژاپن پس از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد پژوهشگران موفقیت ژاپن را به واسطه کارآمدی نظام آموزش و پرورش این کشور می دانند در ژاپن از دوران کودکی آموزشهایی را در میگیرند که کودکان منافع ملی را در اولویت قرار دهند متوسط میزان ساعت کاری در ژاپن چهارده ساعت است مردم ژاپن به استفاده از محصولات صنعت داخل تاکید دارند می توان گفت مهمترین عامل رشد آنها این مسئله است همچنین کشور آلمان مانند کشور ژاپن پس از جنگ جهانی دوم با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی کنترل واردات و تکیه بر صنایع دانش بنیان توانست به پیشرفتی که امروز مشاهده می کنید ، برسند و در جایگاه مناسبی از نظر اقتصادی قرار بگیرند .
شرکت میکروفن کنفرانس
شرکت آوا صدای پژواک در سال ۱۳۸۰ با نام صنایع الکترونیک مهر علی و با آرمان تولید کالای ایرانی در زمینه ی سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس فعالیت خود را شروع کرد. در گام نخست محصولات صدای عمومی و پیجینگ را با برند صامع روانه بازار نمود و در آیتم بندی برنامه های خود دست به راه اندازی محصولاتی متفاوت با دیدگاهی بلند مدت نمود. این شرکت از سال ۱۳۸۵ تولید میکروفن کنفرانس را با برند صامع را نیز شروع کرد. شرکت صامع امروزه از نمایندگی های فعال وعاملین فروش در در نقاط مختلف ایران برخوردار می باشد . دارا بودن ضمانت برای تعویض در کلیة محصولات و اقلام کنفرانسی و خدمات ۱۰ سال پس از فروش نشانگر تفاوت صامع با سایر شرکت ها و کیفیت محصولات با برند این شرکت در ایران می باشد . این مجموعه با نظر گرفتن نهایت رضایت کلیة مشتریان از خدمات و محصولات و همچنین تکیه بر دانش ، تخصص و تجربیات ارزشمند کارکنان شرکت ،گامی مؤثر در تولید تجهیزات و راه اندازی سیستم های صوتی و تصویری برداشته و افزایش دانش و به روز رسانی تجهیزات به سمت جهانی شدن را مسیر ونقشه راه خود قرار داده است .